"Tylko pozory mylą." Paul Klee
Corporate Identity
W czasach kiedy każdy może wyprodukować wszystko. Rozwój technologiczny umożliwia tworzenie produktów takiej samej jakości w takiej samej cenie. Żeby mieć najlepszą markę, należy zaprojektować odpowiednie nastawienie klientów do organizacji. Zdobyć ich serca. CI jest największym organizmem wizerunkowym, oddziałuje na organizację, produkt, otoczenie.
Produkty się upodobniły. Na szczęście ludzie nie. Nadal możemy kooperować w różnych grupach docelowych i konstruować komunikat do każdej z nich. Projektujemy staregie, które mają wytworzyć emocjonalny związek z klientem i nadać wyrazistości.
Tworzymy na elementach - organizacji [corporate culture] - design'u [product design ! brand identity] - corporate communication [PR ! reklama] - corporate bahaviour.
analiza > planowanie > realizacja > kontrola
Zgłoś się do Nas aby zyskać przewagę, której jeszcze nie miałeś. Plan, który będzie odpowiadał wymogom rynku. Spójny z wizerunkiem organizacji. Rozwijający wiarygodność i zaufanie. Bądź unikalny i autentyczny.